Snart ses vi!!:)

Vi hade några sköna veckor under min sista tid i Kalifornien med en massa mys, strand, shopping, party, berg-och-dalbanor osv.. Jag och Petra lämnade LA samtidigt men nu är hon i södra Sverige och reser runt på bröllop, kusinträff osv... Jag saknar LA så otroligt mycket, men det jag saknar mest är min älskade familj, Karin och Matilda!!!

Tur att vi ses snart!:) För er som inte hängt med på bloggen på sista tiden så kommer jag att få se Matilda och Karin (som ju fortfarande är kvar i LA) i New York nästa gång!:D Åhh vad jag längtar!! Vårt möte äger rum i New York den 11e september!!! Haha, tur att vi inte är så rädda av oss, att flyga till New York den 11e september och sedan vänta på varandra på flygplatsen där är det nog inte alla som skulle vågat!

Nu blev det många inlägg från mig på raken här, men men.. Nu är det kväll här så god natt!!:)
Puss och kram
/Marika

Kommentarer
Postat av: PP

jäklar vad jag fick vara med här på slutet! marre.. SVARA PÅ MINA SMS!

2008-07-22 @ 23:09:06
URL: http://pretra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0