Hund Hysteri

Kom på att jag glömt berätta för er att jag fått ett extra jobb ;) Haha
Vår granne har en söt liten golden retriever hundvalp, och nu när dom är bortresta ett tag har jag fått bli deras "dog-walker". Jätte söt hund verkligen, Lily heter hon,  Synd bara att hon har lite problem med själva "gåendet". Hon vill helst gå så där 2 steg, sätta sig ner och vila i 5 min, gå två steg till, sätta sig och vila osv osv.
Idag tog jag i alla fall med henne hem till mig och lät henne leka med våra hundar här :) Vi har en labradormix, och en king charles/maltes, Naboo & Pixel 
Tog lite bilder när vi lekte i trädgården idag


Naboo, tror inte han var riktigt med på att jag skulle fota, haha han råkade visst blunda här :P

Lily

Lily och Pixel

Inte nog med att dessa tre lekte som galningar, efter en lite stund kom även en annan granne över min sin lilla valp! 4 hundar kutade runt som helt galna! Dom var sjukt söta! Naboo svart och stor, Pixel liten och vit, Lily mellanstor och ljusbrun, och minstingen Billy mini mini och brun!

(Bilderna är tagna med min mobil så det är inte världens bästa kvalité)

Kram
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0