Liten tripp till Newport

Här i Sverige är det fullt upp! Jag måste ju jobba så att jag får lite pengar till NY-Floridaresan, träffa alla  här hemma och reparera sina klumpiga misstag... hoojaa allt ska jag då råka ut för.. Förra veckan hade jag lite bråttom till jobbet på morgonen för att jag hade försovit mig och i all min hast skulle jag in och hämta något i ett rum där alla låg och sov så då snubblade jag över min syrras sladd till hennes PC så den då åkte i backen.. Och JA, självklart är hela skärmen kaputt, det är ju min vanliga otur... Så idag när jag varit ledig har jag fått föra över alla hennes grejer till en bärbar hårddisk vilket tog hela dagen eftersom det enda jag såg på skärmen var en liten miniruta uppe i hörnet.. Men jag lyckades i alla fall rädda alla hennes bilder och musik så det känns bra!:)

Hursomhelst jag lovade ju lite bilder från min och Petras dagar i Newport under min sista vecka i Kalifornien!:) Enjoy!;p



Vi hade lite Picnic me Starbuckskaffe och hemmagjorda specialmackor! 




Shopping på mysiga Fashion Island




Självklart kunde vi inte hålla oss från att gå på Cheesecake Factory som även finns i Newport!;) Och inte heller den goda gelatoglassen på Fashion Island!


Det blev också mycket skönt häng vid "vår" pool.


/Marika

Kommentarer
Postat av: céciliaa

det låter så mysigt allt ni gör, alla bilder är sån inspration att man själv vill åka till LA direkt. :) fortsätt blogga, underbart att läsa!

2008-07-24 @ 12:01:17
URL: http://cecilialindh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0