Kungligheter!

Fasiken vad Marika har varit bra på att uppdatera här.. jag får lite dåligt samvete för att jag inte är lika bra. Det är ju inte så att jag inte har någonting att skriva om, tvärtom. Det är bara tiden jag saknar.

Jag skulle tillexempel kunna berätta om vem jag och Karin såg igår.. Vi var på century city för att (äntligen) se Mamma Mia. Medans vi väntade på att bion skulle börja slog vi oss ned på en uteservering. Där satt vi och pratade med två trevliga killar som var privatchafförer och satt och väntade på att deras klienter skulle vara klara på bion.. när det klienterna ringde och sa att bion var slut och att de ville ha sina bilar framkörda kunde vi inte låta bli att fråga vilka deras klienter var.. vi fick lova på heder och samvete att inte berätta för NÅGON att de berättat för oss.. vi lovade.. och det visade sig att det var prinsen av Saudi arabien. Av alla moviestars och kända personer vi har träffat tyckte jag det var mycket coolare med en riktig kunglighet!

Någon bild kunde vi ju tyvärr inte ta eftersom vi hade lovat att låtsas som att vi inte visste vem han var. Men han var inte speciellt het kan jag säga. Men en grymt snygg bil hade han! :)

Tillbaka till jobbet! /Matilda.



Kommentarer
Postat av: Karin (Living LA)

innan prinsen kom ut från affärn och vi hade sett honom... "Soo tell us about him! Is he good looking?" "Well... Let´s say he´s a little heavy weight... But you don´t have to think about that! He is rich enough to hire aaaaany trainer in this whole wide world". Hahaa... :)

2008-07-22 @ 07:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0