Sommar och soool

Har vart en skön dag idag! Hela min jobb-dag bestod av att hänga i parken uppe i Beverly Hills hillsen och leka i vattenfallen ;) Passade mig utmärkt idag! Har vart lite sådär halv seg dom senaste dagarna så det är skönt när det händer något kul! Orkar inte behöva tänka så mycket hela tiden....
Var i skolan ikväll också! Midterm´s redan nästa veckan!! Panik! Haha, känner mig inte direkt förberedd! Får plugga lite med Matilda när hon är tillbaka i LA! Annars har det vart ganska lugnt här idag...

4th of July imorgon! Det firas ju ordentligt här, så vi får väl se vad det blir av morgonadagen :) Något kul får det allt bli!


Ikväll var "min" familj och kollade på fireworks för att fira lite i förskott ;)
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0