Sleepover!

Hej bloggen.
Jag har precis städat ur mitt rum.. det var väl behövligt efter att ha haft familjen här i en hel månad. haha. Och städerskan har ju inte vågat visa sig här med tanke på alla mina gäster.. så nu fick jag göra det rejält själv istället! :) Jag sitter och väntar på att Karin slutar jobba för då ska hon komma hit och så ska vi ha en sleepover. Vi ska upp rätt tidigt på möte imorgon! Det är ett jäkla dunk här ute på min gata ikväll och fullt med fulla ungdomar, inte fasiken visste jag att det bodde ungdomar i det där huset trots att jag har bott här i 10 månader nu.. funderar på om jag ska dra med Karin ut dit sen när hon kommer hit.. så jag kan forska reda på vem som bor där. Det kanske är ett skitgrymt party.. vem vet! :) Jag är skitnyfiken och har så klart spanat lite, tyvärr ser folket ut att vara lite yngre än oss.. det är nog mer "High school party". Det kanske bara blir en myskväll för oss ändå.. precis som planerat!

Hörs senare. Kram Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0