"Om vi ångrar oss sedan måste vi komma ihåg hur det känndes nu..."

Vi hade jätte mysigt på Urth Caffé ikväll! Kom iväg rätt så tidigt och blev sittandes i fleeera timmar! Blev ganska många koppar te.. Tror jag kommer behöva springa på toa hela natten nu! haha! Plugg skulle det ju blir också, och vi gjorde det absolut bästa av situationen! (även om det blev som det blev :P). Inga mer efterskalv av jordbävningen blev det i alla fall. Rätt coolt att ha vart med om en, speciellt när allt gick så bra och ingen blev skadad eller liknande. 5.8 på richterskalan mätte den, och det är vad jag har hört ganska mycket... så det hör ju inte direkt till vanligheterna!
Nu borde jag sova! men måste nog springa på toa en gång till först :P haha

Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: Mici

Bra att ni klarade er!



Jag har gett er en liten utmaning på min blogg (alla tre tjejerna nu), den finns under gårdagens inlägg!

2008-07-30 @ 16:29:31
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0