Midterms avklarat!

Ja så var det gjort ;) Vet i sjutton hur det gick, men det återstår och se! Helt fy skam känndes det inte i alla fall!

Helt sjukt, jag ligger här i min säng nu och försöker föreställa mig hur det var här i vintras. Mitt rum var typ den kallaste platsen på hela jorden, och innan jag fick mitt elektriska lakan med uppvärming (super smart idé som räddade mig från att frysa ihjäl) sov jag alltid med minst 4 täcken... Och nu ligger man här och rummet är precis lika varmt som en bastu! Jag har en fläkt som typ blåser storm i ansiktet på mig och ändå är det skit varmt! Jag ska väl inte klaga egentligen, jag är en sån som nästan fryser hela tiden, men.. phu!

/Karin

Kommentarer
Postat av: emma

då blir det ju god natt till dig snare än god morgon..

2008-07-11 @ 07:49:36
URL: http://emmatrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0