In i dimman!

Hej bloggen! Det är kallt i San Francisco kan jag lova. Burr. Speciellt på Golden Gate bron där det blåste galet mycket. Dessutom var det så dimmigt att man inte såg mer än några meter runt omkring sig. Jag tycker riktigt synd om familjen som inte kunde få någon fin bild på bron. Man såg inte mer än själva fästet på bron.. sen var det bara dimma. Jag har ju varit här tidigare och har redan en sån bild.. som tur är! Här är jag och min lillebror i blåsten på bron..


Näe, nu är klockan mitt i natten och jag måste hoppa i säng. Hela familjen sover redan. Imorgon bär det av hem till LA, äntligen.. jag har saknat vårat kära LA!

Stor kram, Matilda.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Matilda. Har ju varit i CA nu i två veckor och är hemma nu.

Tråkigt att det var sånt väder. När vi var där så var det 35 grader och sol. Hoppas ni har det bra. kramar Frida

2008-07-04 @ 12:32:54
URL: http://www.moberg.devote.se
Postat av: Johanna

Hej hur långt tar de att åka in till LA från där ni bor?

2008-07-04 @ 13:16:37
Postat av: carina

ÅÅÅH,vad söta ni är!

puss

2008-07-04 @ 13:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0