Framtidsplaner

Det är en del som skrivit och undrat hur våra framtidsplaner ser ut. Jag åker ju hem till Sverige på måndag(!) kan fortfarnade inte fatta det.. Där kommer jag i alla fall at stanna i ca 2 månader och bara jobba och träffa alla jag saknat. Men ni kan fortfarande följa Matilda och Karin här i LA som stannar här tills 11 september. Då åker de nämligen till New York där de möter mig!:) Jag flyger alltså från Sverige och träffar de i New York. Sedan ska vi spendera några dagar i New york tillsammans, bara semester!:) Sedan åker vi till Florida och Västindien några veckor, åhh det ska bli så härligt!!:D


Efter det åker vi troligtvis till Norge några månader och sedan runt i Indonesien, Australien osv och backpackar några månader!:D Så även om den här tiden i LA närmar sig mot sitt slut så har vi ändå mycket kul att se fram emot!:)

Men tillbaka till LA det ska vi, för vi är riktigt kära i den här stan!;)
/Marika

Kommentarer
Postat av: emma

2008-07-03 @ 09:39:11
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: emma

vad roligt att ni har saker ni ska göra efter eran LA tid. Känns som ni lever ett litet dröm liv i LA. :)

2008-07-03 @ 09:39:36
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Pimpim

Bra cashflow eller? ^^

2008-07-04 @ 07:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0