Film Söndag

I söndags var jag, Matilda och Sebbe på bio!
Jag och Tilda hade bestämt att vi skulle kolla på Pretty Woman på kvällen, så Sebbe fick välja film på bion. Haha, kanske inte vårt första val, men den var faktiskt rätt bra ändå :) Hancock blev de! Är inte direkt stor-fan av "övernaturliga" filmer, men den här var helt okej ändå! Will Smith är ju rätt grym ;)



Efter Hancock åkte vi hem och kurade ner oss i Matildas säng alla tre! med popcorn kvar från bion blev Pretty Woman om möjligt ännu bättre! Måste vara en av dom bästa filmerna som gjorts i världshistorien enligt mig... Det sjuka var att jag inte hade sett den på flera år, och nu såg man den plötsligt på ett helt annat sätt! Gatorna som hon traskar runt på i filmen, är gatorna som jag går runt på på dagarna, hotellet som hon bor på brukar vi springa in på titt som tätt (märkte också att lobbyn på hotellet i filmen inte är den samma som i verkligheten! :P). Det enda som jag saknar är en så där snuskigt rik kille som kan skämma bort mig sådär löjligt mycket så jag kan handla i samma butiker också... haha en liten bagatell bara ;)
Julia Roberts är förövrigt sjukt vacker...



Kram
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0