Äntligen!

Nu är klockan 10 i 5 på morgonen och jag har precis lagt mig i sängen. Vilken sjuk kväll det blev tillslut! På vilket sätt får ni höra mer om imorgon :) Anledningen till att jag är hemma så sent är också en ganska lång historia! Glömde iaf nycklarna hos Sebbe Sebastian efter vår förförfest, och självklart fanns inte extra nyckeln på sin vanliga plats, så det blev till att CYKLA mitt i natten hem till Sebbe och hämta nycklarna! Även om vi bor i Beverly Hills rekomenderar jag inte att ge er ut och cycka runt 4 på morgonen här :P

NU ska jag sova! Hörs imorgon :)

Natti natti!

/Karin

Kommentarer
Postat av: mathilda

hejsan!

jag är intresserad att studera ett år i LA till hösten.

vore supersnällt om du kunde ge information om hur du gick tillväga osv.

tack på förhand.

mvh

mathilda

2008-07-15 @ 02:32:39
URL: http://mathildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0