4th of July-Party

Blev lite dålig uppdatering här igår från mig!
Tänkte att ni skulle få se lite bilder från mitt 4th of July firande :) Trots att varken Marika, petra eller Tilda var i stan så fick jag ändå firat med 3 svenskar! blev faktiskt en sjukt rolig kväll!

Vi började med Bbq-party hos Emma i Studio city


Sebbe Sebastian var grillmästare


Emma, Emma & maten ;)


LA is the grej


Vi hittade en grymt ball skylt!


Sebbe Sebastian fick posa själv




Bugg är nya innegrejen ;)

Efter vi vart hemma hos Emma åkte vi vidare till någon annan kompis till dom, och efter det blev det utgång!
Lyckad kväll :)

Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: bea

hej girls,, ni kanske inte ser detta. men gud. jag kände direkt igen mig på bilderna från er lilla 4th of july. Det är ju hos Jim o Gunilla ju. En kompis till mig var aupair där 1997 till 1998 när lille adam var knappt ett år ju. helmysigt hus..

ha det gott..gillar er blogg.

bodde själv i LA i 3 år

bea

2008-08-14 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0