Webb-tv är guld värt!

Vi har kommit på värsta knepet för att bota hemlängtan. Nämligen webb-tv! :)
Och speciellt då webb-tv med Carolina Gynning.
Tänk att vi befinner oss på andra sidan av det stora havet och fortfarande kan sitta och titta på samma tv program som ni där hemma gör! Det är ju heelt fantastiskt! (som gamla mormor skulle ha sagt).


image17


Jag tror inte jag har sett en enda bloggerska som inte har skrivit en kommentar om hur störtskön Gynning är. Jag tänker inte heller vara svår på att hänga på den blogg-trenden. För hon är ju faktiskt lite utav våran idol! En tuff tjej!

Och det var extra kul att se avsnittet som var inspelat i LA. Det där om udda kvinnor. Vi kände ju igen det mesta! Nästa gång får du gärna komma och hälsa på oss Carolina! :)
                                                                                                                               God natt Sverige /Matilda


Kommentarer
Postat av: Anna på västkusten *

My little fellow, fan vad nice blogg alltså!!
Älskar designen och älskar det ni skriver om ;)
Tror fan i mig att jag älskar er också, haha, ingen
tvekan om att Karin och Marika kommer att passa som handen i handsken ihop med oss alla när ni kommer hem och festar med oss ;) PUSSAR I MASSOR på min LA-brud / Mammmi!!!

2008-02-07 @ 09:39:53
URL: http://www.anna2007.blogg.se
Postat av: Amanda. D

Fan vilken härlig blogg ni skapat! Riktigt snygg design. ;)Den ska jag se till att läsa ofta! (alltid) Puss på er!!

2008-02-07 @ 10:27:11
Postat av: L

En liten fråga bara, vad gör ni på dagarna? Alltså, hur har ni råd att bo där? Och hur bor ni? Skit bra blogg btw!

2008-02-07 @ 10:43:58
Postat av: Living LA

L: Vi alla tre är här för att jobba som Au pairer och plugga, detta är alltså de som vi sysslar med på dagarna:) vi bor i värd-familjer här, och två av oss har egna hus på baksidan av värdfamiljens. kul att du gillar bloggen :) Kram Marika Karin & Matilda

2008-02-08 @ 07:33:17
URL: http://www.livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0