Veckan för oss i LA :)

Hej alla!

Så var de måndag igen! Tiden går sjukt fort här.. känns som om de är måndag och fredag hela tiden!

I veckan har vi våra vanliga träningspass inplanerade, och på torsdag är de ju alla hjärtans dag ♥! Hm, undrar vad den dagen bjuder på? :)

På fredag drar vi troligtvis till Las Vegas!! Ska bli sjukt kul!! Bara en weekendtripp från fredag-söndag (åker hem sent på söndag kväll), men jag tror de räcker med 3 partydagar får våran del ;) Vi ska bo på Hard rock hotell där det under söndagen på dagen kommer vara ett stort poolparty som kallas Rehab! Kommer säkert bli as kul! Vi är super taggade!!


image59
Hur har eran måndag varit såhär långt?

Take care!

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: EMMA

Haha, ja dom är rätt söta :) Roligast var ändå då hon skrev till mig: Men Emma, inte gillar väl du tjejer? Äckligt..
hahaha :D höll på att skratta ihjäl mig ;)

2008-02-11 @ 18:08:37
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Ida Andersson, Hemma i Firret!

Hello! Måste önska er en sjukt kul helg! Låter så roligt! Efter att Carina (Böbbö, Viktor, Albin, Agnes som säkert Matilda känner igen) berättade om er blogg har jag läst den varje dag! Sjukt kul!
Ville bara säga det, och även hälsa från min bror Eric "Erkan" Andersson till dig Matilda! Ha de bäst ni tre! :) /IdaSahinkaya.blogg.se Kram!

2008-02-11 @ 19:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0