Valentine´s Day

Hoppas alla ni läsare får en super mysig alla hjärtans dag!

Här är ju bara kvällen innan än så länge, men jag har hört rykten om att de ska bli hjärtformade våfflor till frukost imorgon! Här är verkligen valentine´s day tusen gånger större än i Sverige! Folk dekorerar husen, man köper (och ger såklart) presenter till allt och alla, och de är som med allt annat här i USA, ganska överdrivet ;)
Samtidigt tycker jag de är jätte mysigt! Man får en liten kärleksfull känsla av att se alla hjärtan, söta nallar och fin choklad överallt! ...Även om det bara är en av oss tre som har en dejt att mysa med imorgon :P

Ta vara på dagen, om inte annat så se det som en extra chans att få mysa lite eller visa din kärlek till någon du tycker om! De ska jag göra ♥


image88


Jag ser fram emot att vakna upp imorgon!

God natt!

Många hjärtan till er! ♥


Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0