Packnings-panik!

Haha, jaa... mer likt oss än de här kan de nog inte bli!
Självklart när vi fixat allt klart med San Diego så får vi reda på att vi inte har någon bil!! Inget utav våra två vrålåk som vi brukar dra runt i finns tillängliga för oss denna helgen! Aja, vi är i alla fall så inne på att åka nu, så de får bli tåg istället! fast vid närmare eftertanke tror jag att de kan bli riktigt kul! Vi ska ju inte åka först ikväll så då kan vi ju passa på att ha lite preparty på tåget ;)

Nu MÅSTE jag börja packa! Jag är världens sämsta på de.. usch! ja packar alltid ner alldeles för mycket! (och de hade väl vart okej om inte Marika och Matilda var likadana ;)) Kommer sluta med att vi står där med 7 väskor, 3 stora handväskor och 17 påsar! Aja, kan de väl vara värt iofs ;)

Hörs om en liten stund igen!

Puss å Kram Karin

Kommentarer
Postat av: EMMA

SVAR; ja jag hatar verkligen att vara sjuk.. snor är fan värst. man får bo i toarullen helt enkelt :/ Hoppas ni har det bättre än vad jag har i alla fall! kram på er!

2008-02-15 @ 20:00:55
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Jesper

Hörrni, "7 väskor, 3 stora handväskor och 17 påsar!" får inte plats i våran manliga, bensinsnåla lilla guldiga bil :)

2008-02-15 @ 20:34:44
URL: http://www.SDskies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0