Paaanik!!


Imorgon åker vi ju och jag upptäckte igår att min bikini av någon konstig anledning blev kvar i Sverige när jag var där i julas!! Frågan vi alla ställer oss är ju varför man tar med sig en bikini till Sverige över jul!?!? Ja jag är som jag är och tänkte vara förberedd på allt hehe. Men på något sätt blev den i alla fall kvar där.. så idag (torsdag) blev det panikshopping på Target idag efter gymmet. Hittade ändå en helt ok bikini och fyndade även några andra favoriter, Lindts mörka choklad och big pack med orbits tuggummin:)

          
                

Kommentarer
Postat av: Blerta

Visst. Björn rocks.
Fan vad kul ni måste ha där, och slippa sweden!

2008-02-15 @ 01:42:22
URL: http://blirtblert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0