Oförskämt bra!

Hej alla:)

Nu har vi precis kommit hem efter en oförskämt bra start på dagen! Efter att ha kört ett hårt pass på gymmet bestämde vi oss för att åka till Coffe Bean i Westwood. Där satt vi utomhus med varsin islatte och bara njöt i solen! Bättre kan man nog knappast ha det! På vägen hem i bilen började vi lite osökt tralla på alla sånger som man förknippar med skolavsluting hemma i Sverige. Till vår stora förskräckelse insåg vi att vi knappt kom ihåg hälften av texterna till Idas sommarvisa, Den blomstertid nu kommer osv. Hur går egentligen den där versen med smultron från Idas sommarvisa??

Ne nu ska jag lapa yttligare lite sol innan det är dags att börja jobba.. :)

Puss och Kram Karin

Kommentarer
Postat av: Jesper

"Och smultron det gör jag åt barna, för det tycker jag dom kan få"... den versen? =)

2008-02-27 @ 23:54:40
URL: http://www.SDskies.com
Postat av: R

Och smultron det gör jag åt barna

för det tycker jag dom ska få

och andra små roliga saker

som passar när barna är små.

Och jag gör så roliga ställen

där barna kan springa omkring,

då blir barna fulla med sommar

och bena blir fulla med spring.

2008-02-28 @ 10:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0