Hjälp!

Hej alla :)

Vi har nu haft bloggen över en vecka och läsar antalet ökar heela tiden! Jätte kul!
Det vi funderar på nu är vad ni tycker egentligen? Nu har ni ju fått ett litet smakprov på vad vi skriver om osv. Är de något som just du vill se mer av? eller är de något rent av som du tycker vi ska skippa helt?
Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer om vår bloggdesign också :) det värmer verkligen! Tack igen till Isabell som fixade den åt oss!

Hade vart jätte kul om ni svarade på detta! Det är ju som sagt för att ni ska få bättre läsning :)

image82    image83

Ha en fortsatt bra kväll :)

Stora Kramar från oss!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hallå tjejer!! Idag är det första gången som jag kommer in till eran mkt fina blogg :) Tycker det är jätte intressant det ni skriver om so go girls!! Jag är lite nyfiken på hur det kom sig att ni flyttade till USA, om ni kände varandra innan ni flyttade eller om ni lärde känna varandra där? Jag är ett fan vad det gäller USA skulle vilja flytta dit själv någon dag, men är lite osäker på hjur det är att leva där. Kanske ni kan berätta lite om ni har tid det vill säga :)

Ha det fint & fortsätt att skriva & visa bilder :)Kramar

2008-02-13 @ 19:26:40
URL: http://delfo.blogg.se
Postat av: sofia.

fortsätt som nu! lite fler bilder skulle dock vara roligt!! :) föresten, ser ni mycket kändisar om dagarna som man tänker att man gör om man besöker los angeles? eller är det bara som man tänker kanske. skulle vara kul att läsa om såna tillfällen isf, när ni stöter på kändisara alltså. :) ha det så bra! kram.

2008-02-13 @ 20:25:28
Postat av: bodensare

det man vill veta är lite skillader mellan sverige och usa.. mycket sånt och shopping osvosv. allt det ni undrade innan ni komm till staterna :D

2008-02-13 @ 20:39:33
Postat av: Linneea

Man bli verkligen sugen på att besöka LA när man läser er blogg :) det låter som att det är ett helt underbart ställe. Vad jobbar ni med därborta??:) fortsätt blogga..riktigt kul läsning!

2008-02-14 @ 10:10:33
URL: http://linneal.blogg.se
Postat av: Mici

Jag hittade precis hit, och jag vill också se fler bilder! Och tips på bra affärer och vart de ligger =) och kändis-spotting! Haha...annars gör ni ett superjobb!

2008-02-14 @ 11:00:43
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Emelie

Hallå där! Har läst någon av era resedagböcker för någon månad sedan, då jag själv satt och vänta på att få komma iväg till Usa! Isabell har hjälpt mig med en bloggdesign förut och när jag kikade på hennes blogg så hittade jag er !:) Jag är nu äntligen i Usa! Är au pair i redondo beach. En liten fråga, ni alla är 20 år och det verkar som om ni är ute och festar en hel del. Hur kommer ni in? ser ni till att bli utpekade ur kön varje gång eller ? kontakter ? varför jag undrar är för att jag själv är 19 och det är verkligen sämst att inte vara 21 i detta land!

Kram Emelie

2008-02-15 @ 01:57:28
URL: http://Toernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0