Oslo bilder

Jag ser att Karin planerat att lägga upp bilder på bloggen ikväll. Men nu när jag kom hem från jobbet.. 6 timmar senare än henne.. så har hon ju gått o lagt sig utan att lägga upp bilder. Däremot överraskade hon mig med en pizza när jag kom hem. Oh så gullig hon är! :) Men nu sover hon som sagt.. så bilder får väl jag ta o lägga upp! Vet inte vilka bilder hon hade tänkt lägga upp.. men här kommer lite från after skin i Hemsedal där vi var med vårat jobb!


Karin & jag med våra arbetskamrater, Johan o Jasmin :)

Vår teamleader :)

Ännu fler arbetskamrater, Ella o Emelie.

Vår coach Nader till vänster och vår chef Alf-Tore till höger (som nog var fullast på hela resan).

Så, nu har ni blivit lite presenterade för vårt jobb iaf! :)
Nu ska jag också sova!
Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

dag för ny presentatio känner jag

vem är ni

vad jobbar ni med

hur bor ni och hur klarar ni det

priser på allt i norge

vad ska ni göra sen?

2008-12-18 @ 16:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0