Webb-tv is the shit

Ikväll sitter jag hemma och har sjukt tråkigt! Massor med energi men ingenting att göra! ALLA verkar vara upptagna ikväll utom jag! Jag har nästan gjort allt för att fördriva tiden nu känns det som... Jag har sovit (tänkte att då går ju tiden ganska fort...), jag har tränat, jag har handlat, jag har gjort helt ointressanta saker på datorn... Men nu tillslut kom jag i alla fall på ett toppen tidsfördriv! Förr brukade vi ju kolla på kanal 5´s webb-tv precis hela tiden, men nu hade jag nästan glömt bort att den fanns! I huvudet på Gynning och A lá Emma har helt klart räddat min kväll! :) Nu är jag glad igen! Och när jag tänker tillbaka på vad jag shoppade när jag och Matilda var på Century City idag på dan så blir jag ännu gladare! Några tusenlappar fattigare dock.... Men det var det värt :) Bilder kommer lite senare...


Älskar Carolina Gynning! Hon är så stört skön!

Emmas matlagnings program A la Emma är väl sådär måste jag erkänna, men i avsnittet jag såg nu besökte hon LA, och det är alltid lika kul att se alla svenska kändisar springa runt och kolla in ställena där vi brukar hänga :)

/Karin

Kommentarer
Postat av: sebastian Holm

jag har typ suttit snett över från carolina gynning på x2000!! ;) snyggare i verkligheten=)

2008-08-05 @ 04:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0