Viktig info till två LA-glidare!

Om ni följt med bra i bloggen så vet ni att jag (Marika) kom hem till Sverige för någon månad sen och att vi alla tre snart ska mötas i New York och sen ska vi dra till Miami några veckor för skön semester!:) Men nu är det så att det är väldigt mycket som måste planeras och det är ju ganska så svårt när vi befinner oss på olika sidor av jorden med 9 timmars tidsskillnad osv.. de här två glidarna Matilda och Karin verkar också ha så fullt upp hela tiden så att de inte hinner svara på mitt mail med saker som vi måste bestämma. Så då tänkte jag att bloggen kollar de ju ändå så jag får helt enkelt skriva här. Det vi måste, måste göra är ju att boka flget mellan NY och Miami vilket kostar 219 dollar tur och retur med de flesta bolag.. Sedan så måste vi kolla upp om vi kan hyra bil i Miami för en tjej som vi har kontakt med, Sophie, säger att det är det bästa sättet att ta sig fram och att Miami är väldigt utspritt..

Är det någon som vet hur lång tid det tar att ta sig från JFK till Newark?? Brudar läs mitt mail på facebook och så kann i boka flyget sen!:)

Sakner er tjejer!!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0