Lyckad spontanutgång!

Japp. Visst blev det utgång igår minsann. Och visst blev det Les deux. Vi minglade runt där med cosmopolitans och en massa folk. Tillslut hamnade vi vid ett bord med massa engelsmän. Där blev vi kvar resten av kvällen.. vi börjar nog bli lite trötta på amerikanska killar och dessutom är ju brittisk engelska hur charmigt som helst nu när vi bara hör amerikanska hela tiden. haha!

killarna hyrde ett hus här borta där jag bor.. så jag erbjöd mig att skjutsa hem dom. De frågade dock om vi inte kunde bjuda på lite sightseeing i LA på vägen hem.. och eftersom att vi redan har provat på att visa hollywood skylten för turister mitt i natten (vilket inte blev så lyckat), så åkte vi raka vägen till Beverly Hills skylten istället! Haha, jaa herregud vilken kväll!


Karin & engelsman 1

Matilda & engelsman 2

/Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0