Otursdagen!

Godmorgon! Nu har jag börjat vakna till liv igen. Ah, vad skönt det är att vara ledig! :) Tycker lite synd om Karin som inte har det lika skönt, men hon hade iaf sovmorgon idag!

Vi hade jättekul igår, även om det nog var vår otursdag. Det började med att jag blev försenad hem till Karin eftersom det var så mycket trafik på freewayen. Då fick vi köra rally in till Hollywood för att inte komma försent till förfesten. Men då visade det sig att mapquesten vi hade gjort var helt värdelös så vi åkte vilse. Jag hade varit gullig och tagit med några corona till Karin, men självklart glömt öppnare. Sen kom vi iaf fram till förfesten.. och kom på att vi glömt byta om till våra party outfits, så vi slet på oss klänningarna lite fort i bilen. Sen skulle jag byta från mina flip-flops till high heels... men hade glömt skorna hemma!! Panik! Man kan inte gå ut i Hollywood utan heels, iaf har jag aldrig gjort det.. och nu skulle jag dessutom bli tvungen att gå ut i flip-flops.. Herregud. Jag var helt säker på att vakterna inte skulle släppa in mig.. men jodå.. på nått sätt lyckades jag smita med in. Idag är jag iaf väldigt glad över att inte ha ett dugg ont i fötterna! :)


Karin hittade en skitcool polare på förfesten

Jonatan & jag spelade lite rockband istället..

Här ser ni hur bra jag passade in på dansgolvet! Haha!

KM

Trots all otur så blev kvällen väldigt kul! :)
Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: Marika

haha det ser ut som att jag står till höger om karin med svart hår! Ni ser, jag förföljer er;)

2008-08-08 @ 12:25:34
URL: http://livingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0