Update from Oxnard

Heeej!

Hoppas att allt är bra med er!
Här är allt i alla fall bara bra, lite segt att spendera 24/7 med värdfamiljen, men de funkar...
Igår kom i alla fall Sebbe upp, och så åkte vi till en stoooor märkes-outlet här uppe! sjukt mkt butiker! Jag hade kunnat spenderat många fler timmar där... och pengar! haha, inte för att vi inte hann spendra alldeles för mkt på den lilla tid vi var där, men ändå...

På torsdag gäller de! Då ska jag ta min första RIKTIGA surflektion! Innan har vi ju bara surfat lite på eget känn, och med sånna som redan kan. Men nu ska jag alltså få min första lektion! Är sjukt taggad :) Önskar att Tilda kunde vara här och göra det med mig bara... Usch, jag saknar henne redan massor! Man blir så van att alltid vara tillsammans, att när man är i från varanndra räcker det med en dag för att man ska bli tokig!

På tisdag är jag ledig (tror jag) och då hoppas jag att Linn, Eveline och Stefan kommer upp! ska bli jätte roligt! :)

Nu måste jag släpa mig upp ur sängen!

Ha de så bra så länge!

PUSS
Karin

Kommentarer
Postat av: Marika

Åhh vad kul med riktig surflektion, jag vill också!!:D Då får du lära mig sen;)

2008-08-25 @ 20:26:35
URL: http://livingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0