Semester!

Jag tror knappt att det är sant.. men min värdfamilj har åkt på semester och jag har huset för mig själv och inget jobb i hela 12 dagar! :) Det här är ju underbart!

Jag har massor planerat att göra och jag ska börja redan ikväll med att dra med Karin ut i Hollywood (igen). Två kompisar som jag inte har hört från på länge hörde av sig nästan samtidigt och frågade om vi ville följa med ut. Efter lite beslutsångest har vi bestämt oss för att gå ut med Jonatan och hans kompisar som ska till Green Door. Vi ska upp till Beverly Hills för förfest snart och sedan får vi se om det blir roligt eller om vi gjorde fel val! :)

Nu ska jag göra mig iordning!
Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad härligt med semester :p Jag gillar eran blogg, fast tråkigt att marika inte är med er :/

2008-08-07 @ 12:57:43
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0