Ready for takeoff

Idag ska jag åka till vårt beachhouse med min värdfamilj! En heeeel vecka ska vi vara borta... Ska bli kul! men samtidigt känns det inte rikigt som att det är läge för mig att lämna LA just nu.. Först och främst har jag ju min kära Linn här på besök! Sen är det så kort tid kvar här att jag gärna hade stannat och bara hängt med Tilda och gjort sånt som vi alltid gör :) Men men, jag har  i alla fall övertalat Linn, Eveline och en kille som heter Stefan att komma upp och hälsa på mig en dag i veckan! Ska bli kul! Idag drar dom till San Diego och våldgästar våra kära vänner Jesper, Pimpim och Berra! Får väl se hur det går ;) Jesper kom igår kväll tillbaka efter hans lilla semester i Sverige, och idag avslöjades det att han har 3,5 Kg lösgodis!!! Jag döör! Sånt är hårdvaluta här....

Nu måste jag fortsätta packa!

PUSS
Karin

Kommentarer
Postat av: Frida

ha det så bra då karin.

älskar er blogg, tycker det är grymt tråkigt att ni inte kommer att vara kvar i LA. love

2008-08-22 @ 19:51:21
URL: http://moberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0