Livin da dreeaam!

Hey everyone!

Vad jag har saknat er!! Helt sjukt, har inte satt på min dator på 3 dagar!!!! Nytt rekord! Har vart så sjukt fullt upp här som ni kanske sett, så för min del har dom senaste 3 dagarna bestått av att jobba, gå på party och sova alldeles för lite! Phu, men jag måste säga att jag tycker vi blivit sjukt duktiga på att ta vara på vår sista tid här ;)
Önskar så att Marika kunde vara med oss här och hänga med på allt... Vi saknar dig!!

Planerna för kvällen är inte helt klara ännu.... Vi skulle egentligen på party på ett sort mansion i Beverly Hills ikväll, men nu får vi se vad det blir... Sebbe is back in town och ska ha en svensk killkompis på besök över helgen, men eftersom Sebbe just nu var lite bussy så fick Matilda (!!) hämta hans polare på LAX! Hahaa

Hur trött jag egentligen borde vara (och är) så känner jag mig faktiskt riktigt lycklig!

Hörs lite senare! Tror jag har lite bilder att slänga upp här från alla partyn jag också ;)

PUSSS
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0