LA-glidare nr 1

Ååååh. Förlåt Marika. Och förlåt alla andra för den dåliga uppdateringen. Jag förstår verkligen inte var tiden tar vägen.. nyss började jag min semester på två veckor, och nu är det bara 3 dagar kvar tills jag börjar jobba igen. Och vad sjutton har jag fått gjort? Jag vet inte. Förra veckan drog jag ju med Karin ut i Hollywood typ varje kväll.. och sedan låg jag och sov bort dagarna. Jag har kommit fram till att jag under det här året har blivit väldigt dålig på att vara ensam.. det enda jag tycker om att göra ensam är att ligga i sängen med laptopen i knäet. Ingenting annat har lixom lockat, jag är ju så vann att allt går i en himla fart och att jag alltid har massa folk runt omkring mig. Förr kunde jag tycka att det var skönt att tex gå o shoppa själv.. men nu ser jag lixom ingn mening med det. Jag känner mig bara ensammast i världen! :) Haha, sjukt hur mycket det här året har påverkat saker som man inte ens tänkt på..
Den här veckan har jag också sovit bort rätt mycket. Och så har jag klippt mig och Karin har lagt i lite highlights i min utväxt. Ibland har jag lekt lite lyxhustru uppe i hillsen i Beverly Hills också. Åh. Jag tror jag har ett nytt mål med livet.. Vilka hus, vilka bilar, vilka pooler, vilka dagar, vilken lyx. LA-glidare var det Marika kallade oss va?

Tjao, inte mycket vettigt av min semester alltså. Men det har ändå vart otroligt skönt. Gissa vad Karin & jag ska göra ikväll? Japp, Hollywood.. igen. Fasiken, vi har ju bara 4 helger kvar i LA nu. Det räcker inte!!

Nu ska jag kolla igenom kameran som jag inte har tömt på länge och se om jag har några bilder o bjuda på. Vi saknar dig Marika! Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0