Jag har varit rätt död..

Jaaa, jag erkänner.. jag har haft en rejäl bloggtorka. Jag har inte känt nått sug alls. Och sen har jag inte hittat på nått speciellt kul den här veckan heller. Men så kom jag på det nu.. att det är fasiken vår NÄST SISTA HELG I LA! Så nu jäklar får jag se till att det blir lite mer drag på mig och att den här helgen blir riktigt jäkla minnesvärd! Karin är tillbaka i LA från sin semester med värdfamiljen, Karins kompisar Linn & Eveline är tillbaka i LA efter att ha varit nere i San Diego och hälsat på våra goa grabbar. Dessutom är Mange och Andreas tillbaka i LA.. jag vet inte om ni kommer ihåg att vi träffade ett gäng stockholmare i santa monica nån gång i mars som vi sedan hängde en del med under deras semester här!? Nu är iaf två utav dom tillbaka i LA! Sjukt kul! :) Jag är taggad för en kul helg!

Dessutom.. är det ju Marikas födelsedag idag. Och det måste firas! :) Fasiken att hon inte är här.. men jag hoppas hon känner någonstans inom sig hur jäkla många skålar vi kör för henne idag! Tjohooo!

Nu ska jag fixa iordning mig för att äntligen få träffa min Karin igen! :)
Hörs senare. Kram Matilda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla ni är ju Au pairs (om jag inte uppfattat det fel) Men åkte ni med något bolag eller hur åkte ni? Tacksam för svar, älskar er blogg :D

2008-08-30 @ 18:20:32
Postat av: Tove

har följt eran blogg varje dag (jag menar det verkligen) sedan slutet av februari när jag hittade hit. JAG VILL INTE ATT DET SKA TA SLUT! stanna kvar ett år till snälla ni! det är så kul att läsa om alla era upptåg och hittepån. ni har även fått mig att allvarligt fundera på en aupairresa för mig själv nästa år. TACK! massor av kramar till alla tre! :)

2008-08-30 @ 18:46:51
URL: http://touvalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0