Hängmatts-häng

God morgon bloggen!
Klockan är kvart över 9 på morgonen och jag och Matilda ligger ute i hängmattan hemma hos henne och myser :) Snart är det dags för mig att bege mig hem för och jobba... men vi har de så skönt här!! Skulle nog kunnat liogga här precis hela dagen utan att göra nåt! (eller i alla fall ett par timmar till innan jag blev utråkad:P)
Tilda har ändra fram tills söndag kvar på sin ledighet! usch jag är så avundsjuk! Fast jag är i alla fall ledig fredag-söndag denna helgen... skööönt!
Jag har haft lite sjuka drömmar i natt, eller egentligen kanske det var nu när jag slumrade till här ute på morgonen... Vaknade till och trodde för ett ögonblick att jag var hemma i Sverige och ute med min familjs båt! Tiden bara rinner iväg, nu är det inte alls långt kvar tills vi är hemma igen! Men först och främst så får jag faktiskt besök från min kära Linn på lördag! kan knappt fatta att det är sant! Så sjukt när man inte sett någon på över ett år!

nee nu borde jag pallra mig upp härifrån och göra mig iordning lite...
BTW, vi såg på The Holiday igår kväll... jag tror jag är kär! hahaha

Puss och kram
Karin

Kommentarer
Postat av: bea

Hej igen. skrev ett inlägg vid 4e juli..

Har ni vart o besökt Pasadena? kan strong rekomendera det, så vackert o bra shopping (va det i alla fall för 10 år sen),

många kändisar som rör sig där. Vill ni se mer kändisar så åk över till san fernando valley o tuluca lake. Ligger nedanför universal.

mot burbank till. om ni står på universal o kikar över the valley som ni ser bakom "loten" som brann så ser ni en hög svart byggnad. strax till vänster ser ni nog en liten liten sjö TOLUCA LAKE:

där bor det många kändisar. bla andy garcia, denzel washington har i alla fall bott där. hanna montana tjejen bor i området mfl.

har själv bott där i det hus som marykate o ashley bodde i sina första år. precis i angränsning till sjön.



vill ni veta mer så maila..

kram bea

2008-08-14 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0