BOKAT!!

Nu har jag bokat flyg för oss alla tre från New York till Miami och sen tillbaka till New York, det gick på 121.50 dollar per person t/r så det kändes rätt bra!:) Nu hoppas jag bara att resan är ok för LA-brudarna.. puuh jag är nervös för nu har pengarna dragits från mitt konto.. Jag snackade förut med Matilda på MSN och då jobbade hon och hon sa att det skulle vara ok för Karin att boka men hon var ju inte hundra så nu får vi hoppas att det inte blir något problem med deras agency osv... Puuh... energiurladdning...

Det blev US Airways, och jag vet de tar 15 dollar för FÖRSTA väskan, helt sjukt!!! MEN de andra flygbolagen var ungefär 30 dollar dyrare per person så det blir ändå billigare att flyga med dem...



Puss puss
/Marika

Kommentarer
Postat av: petra

tur att ni har varandra då.. för US Airways är kassa!

2008-08-20 @ 10:49:08
URL: http://pretra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0