Solbrända kroppar!

Det blev en väldigt lång dag på stranden idag, vilket också resulterade i en hel del brända rumpor! :) Men vi hade det otroligt slappt och skönt. Nu på kvällen har vi varit här hemma hos min värdfamillj där släkt och vänner har firat min och min värdpappas födelsedag. Det var kul för mina tjejkompisar att få träffa min amerikanska släkt också!

Nu sover dom sött i sina sängar alla fyra. Jag antar att de blivit trötta efter all sol och nya intryck. Själv är jag inte ett dugg trött, men jag måste sova snart jag med för imorgon ska vi gå upp tidigt. Vi planerar en dagsutflykt till Newport beach och Laguna beach. Det ska bli lika fint väder imorgon så det kommer bli en mysig dag!

Godnatt! /Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0