Snabb uppdatering från Mammoth

Här kommer en snabb uppdatering från Mammoth och mig (Marika). Vi kom fram igårkväll/natt kring kl 01.00! Efter att vi sett oss runt i vår condo osv. blev det sängdags. Condon är jättefin och vädret också!:) Nu på morgonen blev det en god frukost på en restaurang här och sen hyrde vi skidor osv. Så nu är det dags att äntligen dra ut i backarna:D Det ska bli så kul!:) Skönt att ha internet här också så att jag fick se att allt gått bra för Karins familj:) Jag hoppas på ett MSNmöte med tjejerna ikväll så jag får mer info om deras helg:) Nu måst jag sticka ut i backarna med min värdfamilj och min värdmammas två assistenter (som är i mi ålder och också bor med oss här:)). 

Ha en bra dag!:)

//Marika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0