Perfekt 20 års-dag!

Jag är så himla glad över hur lyckad min 20 årsdag blev.. hela dagen flöt på perfekt! Tusen tack till alla där hemma och här på bloggen som tänkte på och uppvaktade mig! Ni anar inte hur mycket mer man verkligen uppskattar det när man är så långt ifrån alla nära & kära. En bild säger mer än tusen ord.. så här kommer min födelsedag i bilder.. Enjoy!

image459
Började dagen med att öppna paket från släkt & vänner hemifrån Sverige!
image460
Efter paketöppningen åkte vi till Universal studios. Med strålande solsken!
image461
Alla som gjorde min dag underbar! På väg ut!
image463
På restaurangen där födelsedagsmiddagen hölls!
image462
Marika & Karin hade skrivit en väldigt fin dikt till mig! :)
image464
Med cosmos på nattklubben Les Deux där födelsedagsfirandet blev fulländat!

Kommentarer
Postat av: Edina

Gud va söta ni är, och Marika woow va fint klädd du var. Förresten sluta aldrig blogga för jag är fast!

2008-04-25 @ 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0