Mammoth Mountain

Oops! Jag (Marika) har ju glömt att uppdatera er om min helg. Jag åker till Mammoth Mountains ikväll (fredag) med min värdfamilj!:) Vi kommer att stanna där till på onsdag så jag hoppas att jag får träffa Karin och Matilda så fort som möjligt när jag kommer hem!! Det ska i alla fall bli jättekul att åka upp till Mammoth och få se lite snö och åka skidor!:) Nyss fick jag också reda på att vi ska bo jättefint i "The Village" ( http://www.mammothmountain.com/plan/lodging/village/index.cfm#directions ) där det bl a finns 5 hot tubs, pool och viktigast av allt HIGH SPEED INTERNET!;) Så jag kommer att kunna uppdatera er om vad vi pysslar med i Mammoth och även hålla koll på vad Matilda och Karin har för sig här i LA med Karins familj!:)

Lite fler backar än hemma i Storklinten;)

Ha en bra dag!:)
//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0