Låång dag!

Mina (Marikas) aupairbarn har ju som sagt lov den här veckan så mina dagar blir extra låånga... Även om vi gör en massa roliga saker så har jag ändå bara varit med familjen hittills... Så det kan kännas lite segt ibland, saknar Karin och Matilda så grymt mycket nu!! Även om vi var i Mammoth måndag och tisdag och idag har jag varit med barnen på lite äventyr och sen åkte vi tillsammans med min värdmamma på en fancy biosalong (Howard Hughes) och såg Nims Island (söt film) och käkade middag tillsammans med en kompis till familjen och hennes unge. Efter middagen åkte vi till ett sjukhus i Santa Monica och hälsade på en kompis till mina aupairbarn. Hon hade legat där i nästan en vecka... Det var så synd om henne, men hon hade i alla fall en jättemysig familj som var där hela tiden, så det kändes bra:)

Men innan vi kom hem från sjukhuset hade klockan redan passerat tio och nu närmar den sig elva... Morgondagen hoppas jag inte blir lika lång för då hoppas jag på att kunna åka till Matilda kring dju på kvällen!:D

Men nu ska jag kolla ett avsnitt av Entourage och sen försöka sova, det har varit en låång dag!

Sov gott!!
//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0