Inga bilder idag heller!

Jag köpte ingen kamera idag heller. Jag åkte ju förstås till några affärer och tittade runt, men det gjorde mig bara ännu mer förrvirrad så jag åkte till en salong och vaxade benen istället. Tyvärr blev resultatet inte alls så jättebra, det är himla tur att det är så billigt här. Nästa gång får fasiken Karin & Marika göra på mig, då blir det nog mer noggrant.
image385
Just nu är jag mest inne på den här. Den verkar väldigt bra!
Men vi får se imorgon hur det bli. Jag har lite andra alternativ också.



Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har exakt en sån! =) Den är riktigt bra..jättebra bildkvalitét. Den är väldigt lätt att använda med.och det kommer från en som verkligen inte är teknisk av sig =)
Ha det bra!

2008-04-09 @ 22:40:52
URL: http://theinsiders.blogg.se
Postat av: Sophia

Hej på dig tjejen,

om du skulle ångra dig och vill använda dig av en salong någon annan gång så är Lynn's Nail & Spa på 3rd street superbra. Noggranna för enbart $20 halva ben och $35 hela. Underarm för $10 är också att rekommendera =) oså har de manikyr & pedikyr för $20 (alltså för både och..)

Kramar från Sofia =)

2008-04-10 @ 05:27:19
URL: http://sophialife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0