Fullspäckad söndag

Hej bloggen :)

Hoppas att allt är bra med er!
Idag har vart en fullspäckad dag! måste också börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen... Blir inte riktigt tid över till att blogga nu när vi har besök och grejer.
Idag började dagen med frukost med min värdfamilj och min familj, jätte trevligt! sedan kom Matilda och då packade vi in oss allihopa i hennes nya bil (haha, vi hittade inte extra sätena i min familjs hyrbil) och drog iväg till Universal Studios. Där blev det för mig och Matilda att leka guider! men det var kul och vi hann faktiskt med massor även om vi kom dit ganska sent.
Efter Universals blev det middag på Hard Rock Café, mycket gott och trevligt!

image373

image374


Nu är jag så trött att jag snart dööör

Imorgon bär det nog av till San Diego för våran del, och efter det blir det Las Vegas! Tyvärr vet jag inte om jag kommer få tillgång till Internet... men jag lovar att slänga in ett inlägg innan vi drar imorgon!

Bilder kommer också!

Puss och Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: Jesper

Vad hör jag, San Diego? Utan att nämna det för oss.. snyft =)

2008-04-07 @ 11:49:03
URL: http://www.SDskies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0