Fredagskvällen

Fredagskvällen blev lugn och skön. Jag (Marika) slutade rätt sent, men direkt då jag slutade åkte jag till Target där jag mötte upp karins familj. Familjen Wikström storshoppade (som vanligt;)) och även jag köpte ett par shorts. Target har verkligen en massa snyggt så vi blev kvar där ett bra tag (till kl 22 då de stängde faktiskt, haha). Sedan åkte vi upp till Beverly Dr för en fika på Urth caffé, jättemysigt:) 

Klockan hann bli efter 1.00 innan jag kom hem och att dricka kaffe kl 23.00 kanske inte är det bästa för mig, för nu är klockan nämligen 5.00 på natten och jag kan inte sova hehe, jag är som en liten unge;)

Men ha en bra dag nu och så kommer uppdateringar om några timmar om vad som händer idag!:)

/Marika

Kommentarer
Postat av: nadja

heej! måste bara säga grymt bra blogg, intressanta liv! verkligen, men får jag fråga vad ni alla gör i usa? ja menar varför åkte ni från torra, urtråkiga sverige?! haha!

2008-04-19 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0