En shopping dag!

Nu har jag precis kommit hem från en förmiddag i Santa Monica. Även fast tjejerna är här på semester så har ju jag fortfarande ett jobb att sköta, så det var bara att sätta sig i bilen och åka hem igen. Tjejerna är dock kvar i Santa Monica och kollar läget.. jag har berättat precis för dem vad de borde kolla på och dessutom har Karin stannat kvar för att guida runt dem lite extra (hon är nämligen ledig idag). Så jag hoppas att de inte ska lyckas med nått dumt! :)

Shoppat har de redan gjort riktigt rejält. Jag fick med mig 6 fullproppade påsar hem, och då hade vi bara hunnit med tre affärer än så länge. Jag förväntar mig MINST dubbla antalet påsar när jag åker och hämtar dem senare ikväll. Men de som känner mina kompisar vet att de verkligen lever upp till ordet shopaholics!

Och äntligen fick Karin & Marika träffa mina tjejer. Och mina tjejer träffa Karin & Marika. De har ju hört så mycket om varandra så det känns redan som de känner varandra utmärkt! :) Jag var helt säker på att de skulle funka bra tillsammans, och rätt fick jag!

Nu måste jag rusa till jobbet.. men om några timmar ska jag åka tillbaka till tjejerna i Santa Monica för att käka middag på nått mysigt ställe! /Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0