Bättre sent än aldrig!

Har äntligen fått tiden att räcka till för att fota delar av förra veckans (och lite av denna veckans...) shopping!

Börjar med party klänningarna jag hittade:
Alla priser jag skriver med är utan tax!

   
Dom två första klänningarna är från Forever 21 och kostade $27.80 resp. $22.80
Den tredje (mini)klänningen kommer från H&M och kostade $49.90

Sedan blev det lite andra kläder också....

   
   

1. Strandklänning från Merona (target) $17.99
2. Svart kofta från Mossimo $25.00
3. Lila kofta (ser dock blå ut på bilden..) från H&M $16.90
4. Rosa super söt tröja från Merona (target) $16.99
5. Bikini från Old Navy $16.50/del
6. Flipflops från Old Navy, två par för $5 (dom rosa är Marikas)

Kram Karin

Kommentarer
Postat av: Emma

Å en massa fint! Jag hoppas att det är rätt storlekar nu, så även jag kan låna =) Puss

2008-04-25 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0